UN-BIASED REVIEWS FROM PARENTS!

1000+ REVIEWS !!

"Suberb … comfortable… u can buy without any hesitation"

P

Pradeep

Mimibear Diaper M54

"akdam ramro xa"

A

Rabina Giri

Mimibear Diaper M54

"this is my favourite diaper and this diaper is amazing..loving every single day..paila wipes free aauthiyo ahile chain aauna xodeko chha khai kina ho i dont know....but this diaper is superb..just try once you gonna love it..thank you @mimibearnepal😍😍"

S

Saru Poudel

Mimibear Diaper XL Size

" best diaper i have bought till date. feather soft xa diaper. but ali chito full hudo raixa. yeti suggestion fulfill garema no one can beat this diaper. paila paila ta wet wipes ni complementory authyo tyo ni auna xodyo. tyo ni aune vaye ta jhan sun ma sugandha hunthyo."

K

Aakash Bhattarai

Mimibear Diaper M54

"Maile Mimibear diaper mero baby ko lagi use gareko xu. Yo diaper lightweight ra comfortable xa, din bhari use garna sajilo hunxa. Absorb pani thikai xa ra mero baby lai rash aayena, jun kura malai ramro lagyo. Tara price ali mahango jasto feel bhayo yo quality anusar. Rati bhar use garda kahile kahi leak hune chance hunxa. Overall thikai xa, tara ali sasto bhayo bhane jhan ramro hunthyo."

M

Urmila Nepal

Mimibear Diaper M54

"Suberb … comfortable… u can buy without any hesitation"

P

Pradeep

Mimibear Diaper M54

"akdam ramro xa"

A

Rabina Giri

Mimibear Diaper M54

"this is my favourite diaper and this diaper is amazing..loving every single day..paila wipes free aauthiyo ahile chain aauna xodeko chha khai kina ho i dont know....but this diaper is superb..just try once you gonna love it..thank you @mimibearnepal😍😍"

S

Saru Poudel

Mimibear Diaper XL Size

" best diaper i have bought till date. feather soft xa diaper. but ali chito full hudo raixa. yeti suggestion fulfill garema no one can beat this diaper. paila paila ta wet wipes ni complementory authyo tyo ni auna xodyo. tyo ni aune vaye ta jhan sun ma sugandha hunthyo."

K

Aakash Bhattarai

Mimibear Diaper M54

"Maile Mimibear diaper mero baby ko lagi use gareko xu. Yo diaper lightweight ra comfortable xa, din bhari use garna sajilo hunxa. Absorb pani thikai xa ra mero baby lai rash aayena, jun kura malai ramro lagyo. Tara price ali mahango jasto feel bhayo yo quality anusar. Rati bhar use garda kahile kahi leak hune chance hunxa. Overall thikai xa, tara ali sasto bhayo bhane jhan ramro hunthyo."

M

Urmila Nepal

Mimibear Diaper M54

"Suberb … comfortable… u can buy without any hesitation"

P

Pradeep

Mimibear Diaper M54

"akdam ramro xa"

A

Rabina Giri

Mimibear Diaper M54

"this is my favourite diaper and this diaper is amazing..loving every single day..paila wipes free aauthiyo ahile chain aauna xodeko chha khai kina ho i dont know....but this diaper is superb..just try once you gonna love it..thank you @mimibearnepal😍😍"

S

Saru Poudel

Mimibear Diaper XL Size

" best diaper i have bought till date. feather soft xa diaper. but ali chito full hudo raixa. yeti suggestion fulfill garema no one can beat this diaper. paila paila ta wet wipes ni complementory authyo tyo ni auna xodyo. tyo ni aune vaye ta jhan sun ma sugandha hunthyo."

K

Aakash Bhattarai

Mimibear Diaper M54

"Maile Mimibear diaper mero baby ko lagi use gareko xu. Yo diaper lightweight ra comfortable xa, din bhari use garna sajilo hunxa. Absorb pani thikai xa ra mero baby lai rash aayena, jun kura malai ramro lagyo. Tara price ali mahango jasto feel bhayo yo quality anusar. Rati bhar use garda kahile kahi leak hune chance hunxa. Overall thikai xa, tara ali sasto bhayo bhane jhan ramro hunthyo."

M

Urmila Nepal

Mimibear Diaper M54

"Suberb … comfortable… u can buy without any hesitation"

P

Pradeep

Mimibear Diaper M54

"akdam ramro xa"

A

Rabina Giri

Mimibear Diaper M54

"this is my favourite diaper and this diaper is amazing..loving every single day..paila wipes free aauthiyo ahile chain aauna xodeko chha khai kina ho i dont know....but this diaper is superb..just try once you gonna love it..thank you @mimibearnepal😍😍"

S

Saru Poudel

Mimibear Diaper XL Size

" best diaper i have bought till date. feather soft xa diaper. but ali chito full hudo raixa. yeti suggestion fulfill garema no one can beat this diaper. paila paila ta wet wipes ni complementory authyo tyo ni auna xodyo. tyo ni aune vaye ta jhan sun ma sugandha hunthyo."

K

Aakash Bhattarai

Mimibear Diaper M54

"Maile Mimibear diaper mero baby ko lagi use gareko xu. Yo diaper lightweight ra comfortable xa, din bhari use garna sajilo hunxa. Absorb pani thikai xa ra mero baby lai rash aayena, jun kura malai ramro lagyo. Tara price ali mahango jasto feel bhayo yo quality anusar. Rati bhar use garda kahile kahi leak hune chance hunxa. Overall thikai xa, tara ali sasto bhayo bhane jhan ramro hunthyo."

M

Urmila Nepal

Mimibear Diaper M54

#mimibearnepal

Your Voice and Feedback!

https://cdn2.blanxer.com/68825af5d4c034ffcdff80ee/hero_image/6a6b42537411ae315f641ba7.webp
https://cdn2.blanxer.com/68825af5d4c034ffcdff80ee/hero_image/6a6b42697411ae315f641f05.webp
https://cdn2.blanxer.com/68825af5d4c034ffcdff80ee/hero_image/6a6b42797411ae315f6422d6.webp
https://cdn2.blanxer.com/68825af5d4c034ffcdff80ee/hero_image/6a6b42897411ae315f6423e3.webp

Mimibear - FAQs